lunes, 16 de diciembre de 2013

EL BARÓ DE FOC

 Santa Llúcia m’ha portat un regal embolcallat d’il·lusió que espere poder compartir molt prompte amb tots vosaltres. És un regal dels que més m’agraden, fet de pasta de paper, tinta i paraules, tot ben amanit i disposat a fulles per poder gaudir-lo a xicotets glops, si es desitja, o a llargues xuclades, a gust de cadascú. Un regal de lletres, fulles i números menuts a peu de pàgina, un regal que pot semblar modest però en realitat conté tot un món.

Tot i que estic delerosa de mostrar-vos-el, de moment només us puc oferir un títol, quatre mots que semblen haver-se despenjat d’algun lloc per a figurar al web d’Edicions del Bullent. Però jo us assegure que darrere de tan modesta exposició s’amaga un tirallonga que va creixent i embolicant-se d’allò més i arrossegant llàgrimes i somriures que suren dins un mar de fantasia. El meu desig és fer-me a la mar amb vosaltres, que despleguem junts les veles i fem colze a colze la travessia. Tractaré de guiar-vos per les sendes que he descobert i de fer-vos gaudir fins al final. Ja sabeu que us necessite. Sense lectors i lectores les novel·les es moririen i també el qui les escriuen, i jo tinc moltes ganes de viure. Vivim plegats, doncs, que ja s'acosten els àngels d'EL BARÓ DE FOC.


2 comentarios:

  1. Els àngels, les Dones d'aigua, el Caro... Els elements màgics propis de la nostra cultura ens han seduït a l'editorial i de ben segur que ho faran a tots els lectors! Enhorabona per la novel·la que has escrit, Isabel!

    ResponderEliminar
  2. "La copa dels orígens" em va agradar tant que no puc esperar a llegir "El baró de foc"!!!

    ResponderEliminar