lunes, 25 de junio de 2012

    PRESENTACIÓ DE LA COPA DELS ORÍGENS
     El passat dijous 21 de juny vaig tindre el gust de conéixer els alumnes de 1r d'ESO del Col·legi Nostra Senyora de Loreto de València, a qui vaig presentar LA COPA DELS ORÍGENS.
     L'acte va ser molt estimulant per a mi, que tinc poques ocasions de contactar amb adol·lescents. L'experiència podria considerar-se un intercanvi mutu de coneixements. Jo els vaig parlar de l'ofici d'escriure i de literatura i ells em van fer saber les seues curiositats i allò que els interessa. Especialment gratificant va resultar conéixer l'Isidro, un xicot amant de les lletres que vol ser escriptor de major. Em va contagiar el seu entusiasme i l'energia per a continuar aprendrent. També va resultar entranyable la conversa amb Santi, el profe d'art, amb qui de seguida va sorgir la complicitat de saber-nos enamorats de Florència.  Maria, la profe de valencià, va resultar ser una excel·lent presentadora, a més d'una persona càlida i amable. Potser, qui més em va sorprendre, va ser la professora Carmen Ferrando, que em va assegurar que la seua filleta de només 8 anys s'ha llegit el llibre. M'he quedat de pedra! És meravellós saber que tenim lectores tan extraordinàriament joves.
     Me'n vaig eixir del col·legi encantada de la vida. Francament, en tenia motius: em van regalar una capsa de bombons i un ram de flors. Què més puc demanar?

     Una abraçada a la gent meravellosa del col·legi Nostra Senyora de Loreto. Espere tornar-los a vore ben prompte.





 

1 comentario:

  1. Enhorabona, Isabel! Celebro que fos una presentació tan satisfactòria. Una abraçada des del Canadà!

    ResponderEliminar