jueves, 8 de marzo de 2012

La presentació de LA COPA DELS ORÍGENS a l'IES Vicenta Ferrer Escrivà de Patraix em va permetre tindre un contacte directe amb els meus lectors i lectores per primera vegada. S'havien llegit i analitzat el llibre molt detingudament i em feren tota mena de preguntes que em van ajudar a entendre els seus gustos i preferències. Em va encantar l'experiència, tot i que es va quedar una mica curta de temps. Lamente que es quedaren preguntes pendents i em compromet a contestar-les a aquells que s'animen a fer-les a través d'aquest bloc.
EL QUE MÉS EM VA AGRADAR van ser les cares fresques i boniques dels nostres joves, la seua curiositat i la sana manera amb què es qüestionen totes les coses.
EL QUE MÉS EM VA DIVERTIR va ser un adolescent que em va demanar que li signara la bota de jugar a futbol. Va ser un autèntic plaer.
Des d'ací els envie petons i el desig de tornar-los a veure.
També vull expressar el meu agraïment a la professora Rosa Polache i als companys del Departament de Valencià de l'institut per oferir-me l'oportunitat de visitar-los.
Una abraçada i fins molt prompte!

No hay comentarios:

Publicar un comentario