viernes, 9 de marzo de 2012

Alguna cosa màgica s'amaga darrere la boira...

3 comentarios:

  1. Com pot ser que ningú no deixi comentaris en un bloc tan bonic! Doncs ara te’n deixo un en aquesta fotografia tan suggeridora que has penjat. M’encanta!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies, Shaudin. Supose que la gent no deixa comentaris perquè el blog no els sembla prou engrescador. Jo he de reconèixer que no tinc grans habilitats informàtiques... Ja miraré d'aprendre'n.
      Aquest lloc tan bonic de la foto es diu el Pla de Corrals i és el lloc que més m'estime del món. Tot i que és un humil paratge entre muntanyes, té indrets que em fan creure que les dones d'aigua i els lluendos encara habiten entre els arbres i les fonts.
      Tenim una cita a la fira del llibre de València però ja em va comentar Núria que segurament no vindries. Què mala sort! M'agradaria conèixer-te personalment. Supose que tindrem ocasió més avant ¿no?
      Una abraçada.

      Eliminar
    2. Hola!
      Ho sento, no havia vist la teva resposta fins ara. Amb tant d’internet m’embullo.
      Tampoc no sabia que aquest lloc tan bonic de la foto era al País Valencià. Em pensava que era algun lloc exòtic qui sap on. És preciós i no m’estranya queel sembli que hi ha dones d’aigua. Sembla el lloc ideal per trobar-te-les. De segur que n’hi ha, el que passa és que no les has vist.
      Paciència amb el bloc, però no t’hi adormis. Fes-lo córrer per la xarxa (fes-te pesada al facebook, per exemple). Quan jo vaig estrenar el meu bloc, no hauries pogut trobar ningú més negat per la informàtica que jo, de debò, no en tenia ni idea, tot el que sabia fer era escriure mails, copiar i enganxar i llegir i comentar els blocs dels altres, absolutament res més. És tracta de pràctica, com tot.
      Jo et suggeriria que pengessis més coses sobre “La copa dels origens”. Tu sabràs quines. També, el que té molt èxit és parlar de la creació de la noveŀla (quan jo ho faig tinc molts comentaris). En fi, només són idees. Jo ara enllaçaré el teu bloc en el meu; així apareixerà més per la xarxa.
      Espero que sí, que ens trobem algun dia, tot i que és molt difícil atesa la distància que ens separa (un oceà!). Tot arribarà, de segur que arribarà el dia.

      Eliminar